Ό,τι περιλαμβάνει η δωρεάν εγγραφή + ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΚΥΠΕ
Υπάρχουν ζητήματα στα οποία ο διάλογος θα πρέπει να συνεχισθεί, αλλά και αιτήματα των ωρομίσθιων υπαλλήλων που αντικρίσθηκαν θετικά από το ΥΠΟΙΚ στη χθεσινή τους συνάντηση ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης, ο οποίος παρέλαβε σήμερα μετά το τέλος της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου το υπόμνημα με τις θέσεις των διαμαρτυρομένων έξω από το Προεδρικό το πρωί, το οποίο θα διαβιβάσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Σε δηλώσεις του ο κ. Λετυμπιώτης είπε ότι η Κυβέρνηση έχει αποδείξει τα τελευταία τρία χρόνια την προσήλωσή της στην ενίσχυση των εργαζομένων και ιδιαίτερα των χαμηλά αμειβομένων, αναφερόμενος σε μισθολογική ανέλιξη κλίμακας Α2.5.7, πλήρη αποκατάσταση της ΑΤΑ στο 100%, στην πρόσφατη φορολογική μεταρρύθμιση, όπως και στην οριζόντια αύξηση 1,5% σε όλο το δημόσιο τομέο. «Ο διάλογος συνεχίζεται», είπε, σημειώνοντας πως αυτό μετέφερε και στην αντιπροσωπεία των οργανώσεων.
«Αρμοδίως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα ενημερωθεί και θα συνεχιστεί ο διάλογος», πρόσθεσε.
Κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του Υπουργού Οικονομικών, Μάκη Κεραυνού, σε ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι ότι τα αιτήματα που υποβάλλονται δεν είναι απολύτως δικαιολογημένα και ξεπερνούν τα 50 εκατ. ευρώ, ο κ. Λετυμπιώτης είπε πως αναφέρθηκε ότι για ένα εκ των αιτημάτων που αφορά μισθολογικές απολαβές το κόστος ανέρχεται περίπου σε 30 εκατ. ευρώ για τρία χρόνια. «Αντιλαμβάνεστε ότι είναι ποσά τα οποία δεν θεωρούνται ευκαταφρόνητα, είναι υψηλά ποσά τα οποία πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, σε συνάρτηση και με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα και με το ύψος των μισθολογικών απολαβών, όπως επίσης και με τις δυνατότητες του κράτους», πρόσθεσε.
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ
Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.