Ότι περιλαμβάνει η Δωρεάν εγγραφή +ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Δελτίο Τύπου
Με σεβασμό στις ανάγκες κάθε πελάτη, Γενικές Ασφάλειες και Eurolife υλοποιούν προγράμματα προσβασιμότητας, διασφαλίζοντας την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες της Τράπεζας Κύπρου υιοθετούν συμπεριληπτικό σχεδιασμό και εξασφαλίζουν εύκολη πρόσβαση τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό τους περιβάλλον - στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς.
Γενικές Ασφάλειες και Eurolife δεσμεύονται να προσφέρουν εμπειρία ασφάλισης που είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη, ασφαλής και υποστηρικτική για όλους, με σεβασμό στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών τους και στο πλαίσιο συμμόρφωσης με την ισχύουσα νομοθεσία για την προσβασιμότητα.
Προσβασιμότητα στα Καταστήματα
Επίσης, σύντομα θα προσφέρεται και η δυνατότητα διερμηνέα νοηματικής γλώσσας, κατόπιν αιτήματος.
Ψηφιακή Προσβασιμότητα
Οι ψηφιακές πλατφόρμες των δύο Ασφαλιστικών Εταιρειών σχεδιάστηκαν με γνώμονα την εύκολη πρόσβαση και την αυτονομία του χρήστη:
o Πλήρως προσβάσιμες από screen readers.
o Καθαρή δομή και σαφείς επικεφαλίδες.
o Πλοήγηση με πληκτρολόγιο και υψηλή αντίθεση για χρήστες με προβλήματα όρασης.
Μαζί, κάνουμε την ασφάλιση πιο συμπεριληπτική
Η προσβασιμότητα είναι μια δυναμική διαδικασία. Στις Γενικές Ασφάλειες και την Eurolife, ακούμε ενεργά όλους τους πελάτες μας και προσαρμοζόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους ώστε κανείς να μην νιώθει ότι λαμβάνει κατώτερης ποιότητας υπηρεσίες.
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ