Δελτίο Τύπου
Η Epic εισήγαγε στην Κυπριακή αγορά έναν μοναδικό συνδυασμό δύο ισχυρών στοιχείων: το υπερσύγχρονο δίκτυο με την πραγματική οικονομία. Στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνονται από τις πολλαπλές βραβεύσεις του δικτύου της από διεθνείς οργανισμούς μετρήσεων όπως Ookla και umlaut, αλλά και από τις καινοτόμες υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει στην αγορά.
Η εξαιρετική αυτή εμπειρία που απολαμβάνουν οι καταναλωτές δεν θα μπορούσε να μην αντικατοπτρίζεται και στην εξυπηρέτηση των πελατών της. H εταιρεία απέδειξε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της με τη συγκομιδή 6 βραβείων στα Customer Excellence Awards 2023.
Συγκεκριμένα, η Epic απέσπασε τα εξής βραβεία:
Η κ. Μάρλεν Μιχαήλ, Director of Communications and Customer Experience δήλωσε σχετικά: «Εστιάζουμε αποφασιστικά στους πελάτες μας και τους θέτουμε στο επίκεντρο της καθημερινότητάς μας. Οι πολλαπλές διακρίσεις που έχουμε λάβει, αποτελούν το επιστέγασμα των προσπαθειών μας τα τελευταία χρόνια, όπου μέσα από έναν συνολικό επανασχεδιασμό, επαναπροσδιορίσαμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας δίνοντας έμφαση στην αμεσότητα, την ευελιξία και την ταχύτητα. Στόχος μας η απόλυτη ικανοποίηση των συνδρομητών μας και η καθημερινή υπέρβαση των αναγκών τους».
Η Epic ανέβασε τον πήχη στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαρκούς ανάπτυξης, βελτίωσης και δράσεων όπως:
Η Epic παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να βελτιώνει συνεχώς τη ζωή και την εμπειρία των συνδρομητών της. Με πρωτοποριακές λύσεις, συνεχή εξέλιξη και αφοσίωση στην αριστεία, η Epic θέτει νέα πρότυπα στην εξυπηρέτηση πελατών με κάθε βραβείο να αποτελεί έναν ακόμα σταθμό στην πορεία μας να κάνουμε την επικοινωνία πιο προσιτή, πιο ανθρώπινη και πιο αξιόπιστη.
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ
Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.