Kathimerini.com.cy
info@kathimerini.com.cy
Άνοιγμα στην τουριστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών κάνει η Κύπρος. Το υφυπουργείο Τουρισμού αρχίζει τις επόμενες ημέρες ψηφιακή καμπάνια σε Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Βοστώνη και Φιλαδέλφεια. Απώτερος στόχος είναι να καλλιεργηθεί η αναγνωρισιμότητα στην αγορά των ΗΠΑ της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού. Συνολικά 4 εκατ. ευρώ είναι το διαθέσιμο κονδύλιο για την ψηφιακή καμπάνια του 2024 σε 30 τουριστικές αγορές.
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ
Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.