Ότι περιλαμβάνει η Δωρεάν εγγραφή +ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Kathimerini.com.cy
info@kathimerini.com.cy
Νέα τηλεφωνική γραμμή, η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά για ερωτήματα σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata, ανακοίνωσε την Κυριακή, η Mazda Κύπρου. Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ.Αυτούσια η ανακοίνωση«Αγαπητοί πελάτες της Mazda, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την έναρξη της νέας τηλεφωνικής γραμμής 22 747100, η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά ερωτήματα σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata.Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ. και θα είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 08:00 έως τις 18:00, καθώς και τα Σαββατοκύριακα από τις 08:00 έως τις 15:00.Για οποιαδήποτε απορία ή ενημέρωση σχετικά με τις ανακλήσεις, παρακαλούμε να επικοινωνείτε αποκλειστικά μέσω αυτής της τηλεφωνικής γραμμής. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας».
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ