Γράφει ο Harold Von Kursk / Απόδοση: Γιώργος Ρομπόλας
Κανένα άλλο πρόσωπο δεν τραβά την προσοχή αυτές τις μέρες όσο η Σίντνεϊ Σουίνι, μία από τις πιο συναρπαστικές νέες ηθοποιούς του Χόλιγουντ. Παράλληλα, αποτελεί το πλέον χαρακτηριστικό sex symbol της εποχής μας – μια ηθοποιός που δεν διστάζει να αναδείξει τις καμπύλες της κάθε φορά που περπατά στο κόκκινο χαλί. Σήμερα, βρίσκεται στο κατώφλι ενός γιγάντιου άλματος: της εκτόξευσής της στην πρώτη γραμμή της κινηματογραφικής βιομηχανίας, με την κυκλοφορία του Christy. Πρόκειται για ένα σκοτεινό βιογραφικό δράμα γύρω από τη ζωή της Αμερικανίδας πυγμάχου Κρίστι Μάρτιν, η οποία κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα WBC στην κατηγορία super-welterweight το 1999 και για ένα διάστημα υπήρξε ίσως η πιο αναγνωρίσιμη γυναίκα πυγμάχος στον κόσμο.
Η ταινία αποτελεί μεγάλο τεστ για τη Σουίνι, όχι μόνο εμπορικά, αλλά και ερμηνευτικά. Από την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ του Τορόντο τον Σεπτέμβριο, όπου κέρδισε το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού, μέχρι σήμερα, η ερμηνεία της συγκεντρώνει εξαιρετικές κριτικές. Μάλιστα, ήδη θεωρείται από τα φαβορί για το Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου – μια πιθανή υποψηφιότητα θα την καθιέρωνε ως πρωταγωνίστρια πρώτης γραμμής.
Όταν ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Μισό αναζητούσε την ηθοποιό που θα υποδυόταν τη Μάρτιν, το όνομα της Σουίνι μπήκε στο τραπέζι μετά από υπόδειξη συνεργάτη του, που τον προέτρεψε να δει το Reality (2023), την πραγματική ιστορία μιας υπαλλήλου της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (NSA) των ΗΠΑ, η οποία έγινε μάρτυρας δημόσιου συμφέροντος (whistleblower). Ο Μισό ανακάλυψε στη συνέχεια ότι η Σουίνι ήταν αθλήτρια πολεμικών τεχνών στην εφηβεία της, με εμπειρία στο βραζιλιάνικο ζίου ζίτσου και το κικ μπόξινγκ από τα 12 έως τα 18 της χρόνια.
Η 28χρονη εκμεταλλεύεται πλήρως αυτό το γεγονός, παραδίδοντας μια άρτια και γεμάτη ενέργεια ερμηνεία, έχοντας στο μεταξύ μεταμορφώσει το σώμα της αλλά και τον τρόπο που κινείται, για να αντεπεξέλθει στον ρόλο της Μάρτιν.
«H Σίντνεϊ Σουίνι έχει τέλεια τζιν», έγραφε η διαφήμιση της American Eagle τον περασμένο Ιούλιο. Μόνο που η λέξη «jeans» ακούγεται όπως η λέξη «genes» (γονίδια) – εξ ου και οι κατηγορίες περί φυλετικού ρατσισμού. (Φωτογραφία: Courtesy of American Eagle, AP Photo/Yuki Iwamura, File)
«Το κικ μπόξινγκ και η πυγμαχία είναι δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι», λέει. «Χρειάστηκε να μάθω ξανά τη στάση του σώματος, τον βηματισμό, τους συνδυασμούς, τα πάντα. Και δεν έμαθα απλώς να πυγμαχώ. Έπρεπε να μάθω να πυγμαχώ όπως η Κρίστι. Κάθε χορογραφημένη σκηνή μάχης στην ταινία αντιστοιχεί σε έναν πραγματικό δικό της αγώνα». Για να προετοιμαστεί για τον ρόλο, η Σουίνι ακολούθησε ένα τρομερά απαιτητικό πρόγραμμα προπόνησης και «πρόσθεσε» 15 κιλά μυϊκής μάζας στο κορμί της.
«Έφτιαξα ένα γυμναστήριο στο σπίτι μου και πέρασα δύο μήνες κάνοντας καθημερινές προπονήσεις, υπό την επίβλεψη προπονητών του μποξ και ειδικών στην άρση βαρών, καθώς και ενός διατροφολόγου. Ήθελα να μεταμορφώσω το κορμί μου για να “ματσάρω” τη σωματική διάπλαση της Κρίστι και, επίσης, να αναπτύξω αρκετές δεξιότητες στην πυγμαχία, για να μη φαίνεται απλώς σαν να προσποιούμαι.
»Κανείς δεν μου χαρίστηκε μέσα στο ρινγκ. Ήμουν διατεθειμένη να δεχτώ και να δώσω χτυπήματα, για να αποτυπώσουμε την πραγματικότητα όσο πιο πιστά γίνεται. Ήθελα να τιμήσω όχι μόνο την αθλητική πορεία της Κρίστι, αλλά και το πόσο δυνατή γυναίκα ήταν έξω από το ρινγκ».
Η ταινία παρακολουθεί την πορεία της Κρίστι Μάρτιν προς τον τίτλο, με προπονητή τον σύζυγό της Τζιμ Μάρτιν (τον υποδύεται ο Μπεν Φόστερ), έναν άνδρα κατά 25 χρόνια μεγαλύτερό της, τον οποίο παντρεύτηκε στα 22 της χρόνια, ενώ βίωνε τη σεξουαλική της ταυτότητα ως λεσβία στα κρυφά. «Δεν υπήρξε ποτέ πραγματικός έρωτας μεταξύ μας», είχε πει η ίδια αρκετά χρόνια αργότερα.
Ο Τζιμ Μάρτιν υπήρξε βίαιος και καταχρηστικός – τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Το 2010, όταν η καριέρα της στο ρινγκ είχε πλέον τελειώσει, η Κρίστι επιβίωσε από μια απόπειρα δολοφονίας: ο σύζυγός της τη μαχαίρωσε και την πυροβόλησε (με το δικό της ροζ πιστόλι), όταν του ανακοίνωσε πως τον εγκαταλείπει. (Ο Τζιμ Μάρτιν καταδικάστηκε σε 25 χρόνια κάθειρξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και πέθανε πέρυσι στη φυλακή.)
«Μίλησα αρκετές φορές με την Κρίστι για εκείνη τη μέρα», λέει η Σουίνι. «Ήταν απίστευτα γενναία στο πώς μοιραζόταν το τρομερό συμβάν. Ο Ντέιβιντ [Μισό] αποφάσισε πως, αντί να δείξουμε τη σκηνή της επίθεσης, οι θεατές θα την ακούσουν. Κάποιες φορές, όταν αφήνεις μια σκηνή σαν κι αυτή στη φαντασία του κοινού, μπορεί να είναι εξίσου φρικιαστικό. Σε πολλές περιπτώσεις οικογενειακής βίας, το μεγαλύτερο μέρος της κακοποιητικής συμπεριφοράς λαμβάνει χώρα πίσω από κλειστές πόρτες και πολλά θύματα νιώθουν τόσο μεγάλη ντροπή, ώστε δεν μπορούν να μιλήσουν για το τι συμβαίνει».
Το γεγονός ότι η Μάρτιν κατάφερε –με πληγές, με σφαίρα στο σώμα, σε κατάσταση σοκ– να σηκωθεί από το πάτωμα, να βγει από το σπίτι και να ζητήσει βοήθεια, μοιάζει σχεδόν υπεράνθρωπο∙ ήταν ένα θαύμα.
Είχε σκοπό να οδηγήσει μέχρι το νοσοκομείο, αλλά λόγω της έντασης της στιγμής ξέχασε να πάρει τα κλειδιά του αυτοκινήτου και ήταν πολύ αδύναμη για να επιστρέψει στο σπίτι. Ευτυχώς, κατάφερε να σταματήσει ένα διερχόμενο αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός την πήγε στην κοντινότερη κλινική, όπου οι γιατροί κατάφεραν να τη σταθεροποιήσουν. Μέσα σε δύο εβδομάδες από την κατεπείγουσα χειρουργική επέμβαση, η Μάρτιν περπατούσε χωρίς βοήθεια, με τη σφαίρα από την επίθεση ακόμα μέσα στο σώμα της.
«Το γεγονός ότι η Κρίστι κατάφερε να σηκωθεί και να ζητήσει βοήθεια αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη της δύναμης και του ψυχικού της σθένους», εξηγεί η Σουίνι. «Η εν λόγω σκηνή είναι ένα συμβάν που σε στοιχειώνει. Έτσι, από σεβασμό προς την Κρίστι, φροντίσαμε να μη βρίσκεται εκεί όταν τη γυρίζαμε. Είναι τρομερό το πόσο έντονη ψυχική και σωματική κακοποίηση υπέμεινε στα χέρια του συζύγου της – για μένα, το να γυρίσω αυτές τις σκηνές, ήταν πολύ πιο δύσκολο από οποιαδήποτε σκηνή μάχης».
Με τον συμπρωταγωνιστή της στο Christy, Μπεν Φόστερ, στην πρεμιέρα της ταινίας στο Λος Άντζελες.
Το θέμα της ενδοοικογενειακής κακοποίησης ήταν από τους βασικούς λόγους που την οδήγησαν στο πρότζεκτ. «Είναι ένα από αυτά τα ζητήματα που εξακολουθούν να είναι ταμπού και να συνδέονται με την ντροπή. Πολλές γυναίκες διστάζουν να ζητήσουν βοήθεια ή να αποχωρήσουν από μια κακοποιητική σχέση. Ελπίζω η ιστορία της Κρίστι να ανοίξει αυτή τη συζήτηση», είπε η Σουίνι στην παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας, στις 5 Σεπτεμβρίου, στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών του Τορόντο.
«Είμαι περήφανη για την ταινία και για το ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν επιτέλους την ιστορία της. Το γεγονός ότι έχουμε τη δική της στήριξη και λαμβάνουμε τις θετικές αντιδράσεις που λαμβάνουμε, είναι τρομερά τιμητικό. Η ίδια λέει ότι ελπίζει αυτή η ταινία να σώσει ζωές – το ίδιο ακριβώς ελπίζω και εγώ».
Η εκρηκτική πορεία της Σουίνι ξεκίνησε με τον ρόλο που την καθιέρωσε: ως Κάσι στο Euphoria, τη σειρά που άνοιξε συζητήσεις γύρω από το σεξ, τα ναρκωτικά και την εφηβεία, και η οποία θα μπει στην τρίτη της σεζόν. Ακολούθησε η αξέχαστη ερμηνεία της ως η κακεντρεχής, πληγωμένη έφηβη στην πρώτη σεζόν του The White Lotus. Για τους δύο αυτούς ρόλους προτάθηκε για Έμμυ Β΄ Γυναικείου Ρόλου – μια διπλή αναγνώριση που της έδωσε τον άτυπο τίτλο του νέου it girl του Χόλιγουντ.
«Έμαθα να αγαπώ τον εαυτό μου πολύ περισσότερο μέσα από την Κάσι», λέει. «Να αποδέχομαι ποια είμαι και να μη δίνω τόση σημασία στο τι θα πουν οι άλλοι. Η Κάσι νοιάζεται πάρα πολύ για το πώς τη βλέπουν οι γύρω της· και βλέπεις τι μπορεί να προκαλέσει αυτό στην ψυχή σου, όταν ψάχνεις την αγάπη έξω αντί για μέσα σου. Προσπαθώ να γίνω πιο “σκληρόπετση” απέναντι στα αρνητικά σχόλια, ειδικά για την εμφάνιση. Αλλά στο τέλος καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να ελέγξεις τίποτε από αυτά. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι αληθινός. Έχω δοκιμάσει να κρατήσω κάποια πράγματα για μένα, να μην είμαι πολύ ανοιχτή. Δεν λειτούργησε όμως ιδιαίτερα επιτυχημένα…»
Η Σουίνι στον ρόλο της Κάσι στο Euphoria, τη σειρά που την καθιέρωσε ως τηλεοπτική σταρ. (Φωτογραφία: alamy/visualhellas.gr)
Το 2024, η Σουίνι παρουσίασε το Saturday Night Live, κάτι που για την αμερικανική ποπ κουλτούρα ισοδυναμεί με σφραγίδα γενικευμένης αποδοχής και αναγνώρισης. Το SNL επιλέγει κάθε φορά ανθρώπους που «συλλαμβάνουν» το πνεύμα της εποχής. Εκεί, η Σουίνι όχι μόνο κέρδισε το κοινό, αλλά και ζήτησε η ίδια από τους σεναριογράφους να σατιρίσουν τη σεξουαλικοποιημένη εικόνα της που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. «Ήθελα να κάνουμε σκετσάκια που να κοροϊδεύουν τον τρόπο με τον οποίο μιλάνε για την εμφάνισή μου. Να φανεί πόσο παράλογος είναι όλος αυτός ο θόρυβος. Πέρασα υπέροχα, παρότι οι άνθρωποι, φυσικά, συνεχίζουν να με τρολάρουν στο ίντερνετ. Το πρόβλημα με τα σόσιαλ μίντια είναι ότι μπορούν να δημιουργηθούν viral αφηγήσεις εντελώς ψευδείς και ιδιαίτερα επώδυνες για σένα, οι οποίες χρειάζεσαι πάρα πολύ χρόνο για να τις αλλάξεις και να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους. Στη δική μου περίπτωση, το SNL ήταν η ιδανική πλατφόρμα αλλά και η ιδανική ευκαιρία ώστε να κάνω πλάκα με όλες αυτές τις υπερβολές που κυκλοφορούν γύρω από το ποια είμαι. Αυτός ήταν ο δικός μου τρόπος να πάρω τον έλεγχο του αφηγήματος στα χέρια μου». Αντίστοιχα, η Σουίνι κατάφερε να δείξει λίγο ακόμη από το κωμικό της ταλέντο στη σειρά The White Lotus, υποδυόμενη την Ολίβια, μια μονίμως κακοδιάθετη και ειρωνική έφηβη, που βρίσκεται μπλεγμένη μαζί με την οικογένειά της σε μια κωμικοτραγική ίντριγκα σε ένα πολυτελές resort της Χαβάης.
«Πέρασα υπέροχα με αυτόν τον ρόλο. Έχει αυτή την “ξερή” και δηλητηριώδη ειρωνεία που έχουν πολλά κακομαθημένα κορίτσια στην εφηβεία τους. Έχει φοβερό θράσος και της αρέσει να μειώνει τους άλλους γύρω της με εκείνο το χαρακτηριστικό “σας έχω όλους” ύφος. Δεν ήμουν ποτέ έτσι, αλλά γνώριζα πολλά κορίτσια που ήταν – και απλώς χρησιμοποίησα αυτό το ύφος στη μέγιστη ένταση. Μου άρεσε επίσης το γεγονός ότι, ακόμα κι όταν δεν ξέρει για τι πράγμα μιλάει, έχει απόλυτη σιγουριά. Αυτή την τόλμη λίγο τη θαυμάζω».
Οι δύο αυτές σειρές την οδήγησαν στο Madame Web, την πολυσυζητημένη (και καταστροφική) παραγωγή της Sony το 2024, η οποία παραλίγο να κοστίσει την καριέρα της πρωταγωνίστριας Ντακότα Τζόνσον, προκάλεσε ζημίες ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ και κατακρεουργήθηκε από κριτικούς και κοινό. Τα γυρίσματα του Madame Web ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2022. Κι εκεί, στα διαλείμματα του σετ, αποφάσισε να πάει στους ανθρώπους της Sony με μια άλλη ιδέα: το Anyone But You.
«Το Madame Web ήταν η πρώτη παραγωγή μεγάλου στούντιο στην οποία με επέλεξαν. Είμαι ευγνώμων, γιατί αυτό μου έδωσε την άνεση να προτείνω κάτι δικό μου στη Sony. Τους πήρα τηλέφωνο ενώ ακόμα γυρίζαμε και τους είπα: “Έχω μια ταινία για σας…”. Έτσι έγινε το Anyone But You».
Σκηνή από το Christy.
Και δικαιώθηκε. Η εν λόγω ρομαντική κομεντί έγινε μία από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της δεκαετίας εισπρακτικά –με βάση τη λογική του «έσοδα-έξοδα»– χωρίς κανείς να το περιμένει: 190 εκατομμύρια σε εισπράξεις παγκοσμίως, με προϋπολογισμό μόλις 20 εκατομμύρια ευρώ. Κανείς δεν περίμενε αυτή την εντυπωσιακή εξέλιξη, ούτε καν η Σουίνι, η παραγωγός και πρωταγωνίστρια της ταινίας, της οποίας η εικόνα πήρε γρήγορα τη μορφή viral φαινομένου στα σόσιαλ μίντια.
Η εμφανής χημεία της με τον συμπρωταγωνιστή της Γκλεν Πάουελ –στην ταινία είναι δύο άσπονδοι «εχθροί» που ερωτεύονται– τροφοδότησε «τόνους» κουτσομπολιού για το αν η σχέση τους είχε και συνέχεια εκτός κάμερας. Η Σουίνι και ο Πάουελ πέρασαν αρκετούς μήνες προμοτάροντας την ταινία, και πολλοί αναλυτές της κινηματογραφικής βιομηχανίας πιστεύουν πως άφησαν επίτηδες τις φήμες περί ερωτικής σχέσης να κυκλοφορούν, χωρίς να τις διαψεύδουν, ως έναν έξυπνο τρόπο να «διαφημίσουν» την ταινία τους, μια τακτική που πολύ συχνά εφάρμοζαν oι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων των στούντιο του Χόλιγουντ, πίσω στις δεκαετίες του 1940 και του 1950. Πρόσφατα, η Σουίνι δήλωσε στο περιοδικό Variety ότι αυτές οι φήμες δεν ήταν αληθινές.
«Τα μίντια το προκάλεσαν όλο αυτό», είπε σχετικά με τις κατηγορίες για υπερβολικό θόρυβο, οι οποίες εντάθηκαν και εν μέρει από σχόλια της Τζίτζι Πάρις, πρώην κοπέλας του Πάουελ (με την οποία είχε χωρίσει κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας Anyone But You), ότι ο τελευταίος δεν έκανε τίποτα για να διαψεύσει τις φήμες για τη σχέση του με τη Σουίνι.
«Δεν βοήθησα να αναζωπυρωθούν οι φήμες με το να μην τις αρνούμαι ανοιχτά. Πραγματικά, τα ταμπλόιντ και οι δημοσιογράφοι απλώς τις δημιούργησαν και συνέχισαν να τις πυροδοτούν… Ο Γκλεν κι εγώ νοιαζόμαστε πραγματικά ο ένας για τον άλλον και έχουμε αγάπη και σεβασμό. Μου αρέσει να είμαι μαζί του. Και νομίζω ότι αυτό που είδε ο κόσμος σε εμάς ήταν απλώς δύο ανθρώπους που ταιριάζουν πολύ».
Άλλη μία φήμη που διακινήθηκε, αλλά είναι αρκετά πιθανό να έχει βάση, είναι ότι η Σουίνι προορίζεται ως το επόμενο Bond Girl – οι σχετικοί ιντερνετικοί «ψίθυροι» πολλαπλασιάζονται διαρκώς. Τον Φεβρουάριο, η Amazon Studios απέκτησε τον έλεγχο του franchise Τζέιμς Μποντ, μέσω της εξαγοράς της MGM για περίπου 8 δισ. ευρώ. Τώρα, έχει ξεκινήσει τη διαδικασία επανεκκίνησης της σειράς και αναζητά τον νέο 007, μετά τη «συνταξιοδότηση» του Ντάνιελ Γκρεγκ.
Η Σουίνι έχει επανειλημμένα εμφανιστεί ως βασική υποψήφια για τον ρόλο της συντρόφου του νέου Μποντ. Ένα ακόμα στοιχείο που τροφοδοτεί τα μίντια είναι η παρουσία της στον εντυπωσιακό βενετσιάνικο γάμο του ιδρυτή της Amazon, Τζεφ Μπέζος, με τη Λορόιν Σάντσεθ. Οι δύο γυναίκες είναι στενές φίλες –παρευρέθηκαν μαζί στο after party των Όσκαρ του Vanity Fair– και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Μπέζος θα ήταν θετικός στο να φέρει το πιο «καυτό» αστέρι του Χόλιγουντ στη νέα ταινία Τζέιμς Μποντ, την οποία υπογράφει το δικό του κινηματογραφικό στούντιο.
Σε αντίθεση με τα σενάρια για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Γκλεν Πάουελ, η Σουίνι δεν επιχείρησε να «σβήσει» τις φήμες για τον Μποντ. «Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω όλες τις φήμες γύρω από τον 007, αλλά πάντα ήμουν μεγάλη φαν. Είμαι περίεργη να δω τι θα κάνουν», είπε σε μια κλασική «μη-άρνηση άρνηση», όπως μάθαμε αυτή την τεχνική επικοινωνίας από την ταινία Όλοι οι άνθρωποι του προέδρου (1976).
Μετά το Christy, τον Δεκέμβριο, η Σουίνι θα επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη με το θρίλερ The Housemaid, σε σκηνοθεσία Πολ Φέιγκ, και συμπρωταγωνίστρια την Αμάντα Σέιφριντ. Παράλληλα, θα παράγει και θα πρωταγωνιστήσει στο Scandalous!, ένα βιογραφικό φιλμ για την Κιμ Νόβακ, τη διάσημη ξανθιά ηθοποιό της δεκαετίας του ’50, πιο γνωστή από το αριστούργημα του Χίτσκοκ Vertigo. Όλα αυτά εντάσσονται στο σχέδιο της Σουίνι να κατακτήσει σταδιακά το Χόλιγουντ.
Και φυσικά, η 28χρονη Αμερικανίδα θα ήταν εξαιρετικό Bond Girl, όχι μόνο επειδή γνωρίζει πολεμικές τέχνες και διαθέτει «φονικές» καμπύλες, αλλά και χάρη στην ακαταμάχητη αυτοπεποίθησή της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά τον σάλο που προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο με τη διαφήμιση της εταιρείας ρούχων American Eagle όπου πρωταγωνιστούσε –το σλόγκαν της θεωρήθηκε από πολλούς ρατσιστικό–, εκείνη δεν ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί. Αντίστοιχα, δεν διστάζει να αντιμετωπίσει εκείνους που την κατηγορούν ότι εκμεταλλεύεται υπερβολικά την εμφάνισή της, επιλέγοντας να δίνει απαντήσεις μέσα από πράξεις. Ένα παράδειγμα; Η εμφάνισή της στο Variety «Power of Women Gala» στις 29 Οκτωβρίου, όπου η λαμπερή, διάφανη τουαλέτα της άφηνε ελάχιστα πράγματα στη φαντασία.
«Πολλοί πιστεύουν ότι με ξέρουν, αλλά δεν με ξέρουν», διαμαρτύρεται η Σουίνι. «Πολλά από όσα γράφονται για μένα είναι υπερβολικά. Όπως τα σχόλια που λένε ότι προσπαθώ να ενισχύσω την εικόνα του sex symbol φορώντας “συγκεκριμένα” σύνολα στο κόκκινο χαλί. Μου αρέσει να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου και να φοράω ωραία ρούχα, όπως οι περισσότερες γυναίκες που παρευρίσκονται σε αυτά τα events και συνήθως δέχονται πολύ έντονη κριτική για την εμφάνισή τους.
»Είμαι μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση, που θέλει να αισθάνεται καλά και να το δείχνει. Έτσι, ίσως εμπνεύσω και άλλες γυναίκες να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους, χωρίς να νοιάζονται για τις γνώμες των άλλων ή να ζητούν συγγνώμη επειδή προσπαθούν να δείχνουν όμορφες και να φορούν σέξι ρούχα. Είμαι απλώς ο εαυτός μου».
Το Christy κυκλοφορεί στις ελληνικές αίθουσες από τη The Film Group, ενώ το The Housemaid θα ακολουθήσει στα τέλη Δεκεμβρίου.
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ
Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.