ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ''Κ''

Ο ρόλος των πινακίδων στην εκμάθηση ξένων γλωσσών

Του ΑΝΤΡΟΥ Γ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Η συμμετοχή μου στο πρόσφατο δικοινοτικό σεμινάριο με θέμα την πολυγλωσσία σε δημόσιους χώρους αποτέλεσε την αφορμή για έναν βαθύτερο παιδαγωγικό και κοινωνιογλωσσικό προβληματισμό γύρω από τον ρόλο των πινακίδων, της τέχνης του δρόμου, του γκράφιτι και των επιγραφών ως ζωντανό εργαλείο εκμάθησης ξένων γλωσσών και ιδιαίτερα των Αγγλικών. Σε μια εποχή όπου οι μαθητές/ιες της Γενιάς Z και της αναδυόμενης Γενιάς Α τείνουν να καταναλώνουν κυρίως οπτικοακουστικά ερεθίσματα και σύντομα αποσπάσματα πληροφορίας, η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να επανεξετάσει τις μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιήσει την καθημερινή πραγματικότητα ως αυθεντικές μαθησιακές πηγές.

Αυτό το Άρθρο είναι προσβάσιμο μόνο από εγγεγραμμένους χρήστες.

Συνδεθείτε δωρεάν για να μπορέσετε να διαβάσετε τη συνέχεια.

ΣΥΝΔΕΣΗ

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ