ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
ΓΕΝΙΚΑ

Η επιστροφή της ειλικρίνειας στις διαφημιστικές καμπάνιες

Must Weekend

Από την υπερπαραγωγή στη διαφάνεια: Γιατί οι διαφημίσεις γίνονται ξανά ρετρό;

Για χρόνια, οι διαφημίσεις βασίζονταν σε φαντασμαγορικά concept, σκηνοθεσίες blockbuster και πρόσωπα που φώτιζαν εξώφυλλα. Όμως κάτι αλλάζει — και δεν είναι απλώς τάση, είναι μετατόπιση. Στον κόσμο του marketing, η μόδα γυρνά ξανά στο παλιό καλό καιρό. Οι διαφημίσεις παίρνουν μια πιο ρετρό μορφή: έναν τόνο άμεσο, ειλικρινή και ξεκάθαρο, σαν να βγήκαν από τη δεκαετία του ’80, αλλά με αισθητική 2025.

Διαβάστε περισσότερα στο wknd by must

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Entipi Ekdosi Title

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ