Ότι περιλαμβάνει η Δωρεάν εγγραφή +ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Kathimerini.com.cy
info@kathimerini.com.cy
Της Andreea Stoinescu, Ιδρύτριας της Pastel Gifts
Η Black Friday, η καθιερωμένη ετήσια μέρα του λιανεμπορίου, έχει γίνει συνώνυμο των ασυναγώνιστων εκπτώσεων και των ξέφρενων αγορών. Ωστόσο, καθώς πλησιάζει αυτή η πολυαναμενόμενη ημέρα, ήρθε η ώρα και για τις επιχειρήσεις να αναρωτηθούν αν η συμμετοχή τους στο Black Friday είναι πράγματι προς το συμφέρον τους. Αυτό το παγκόσμιο φαινόμενο, αν και κερδοφόρο εκ πρώτης όψεως, συνοδεύεται από κρυφό κόστος που δεν αφήνει περιθώριο κερδοφορίας. Μάλλον το αντίθετο. Σε μια εποχή όπου ο προσεκτικός καταναλωτισμός και η αυθεντικότητα των εμπορικών σημάτων έχουν προτεραιότητα, υπάρχουν ουσιαστικοί λόγοι για τις επιχειρήσεις να κάνουν μια παύση και να επανεξετάσουν την εμπλοκή τους στη φρενίτιδα του Black Friday.
Κατανοώντας τις επιπτώσεις στους πελάτες, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη αγορά, οι επιχειρήσεις, ιδίως οι μικρές, μπορούν να διερευνήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για την καλλιέργεια μακροπρόθεσμης επιτυχίας και βιωσιμότητας.
Στην Pastel Gifts, μια επιχείρηση δώρων που εδρεύει στη Λευκωσία και δραστηριοποιείται Παγκύπρια, επιλέξαμε να μην συμμετέχουμε στη φρενίτιδα του Black Friday. Το μοντέλο μας δεν λειτουργεί με υψηλά περιθώρια κέρδους και δεν εναρμονιζόμαστε με τα γενικότερα μηνύματα της συγκεκριμένης μέρας. Ως εκ τούτου, κάθε Νοέμβριο κάνουμε ένα βήμα πίσω και επιλέγουμε να επικεντρωθούμε μόνο στην κατασκευή και προετοιμασία της χριστουγεννιάτικης συλλογής μας.
Απομακρυνόμενες από τις παραδοσιακές καμπάνιες της Black Friday, εταιρείες όπως η δική μας μπορούν να επικεντρωθούν στην οικοδόμηση της ακεραιότητας της επωνυμίας, στη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και στη δημιουργία προϋποθέσεων για βιώσιμες πρακτικές πωλήσεων που ωφελούν τόσο την οικονομία όσο και το περιβάλλον.
Τύποι εταιρειών για τις οποίες δεν συνιστάται η διοργάνωση εκστρατείας Black Friday
Γι’ αυτού του είδους τις εταιρείες, η εστίαση στην οικοδόμηση της επωνυμίας και στις σχέσεις με τους πελάτες εκτός επιθετικών εκπτωτικών εκδηλώσεων μπορεί να έχει καλύτερα μακροπρόθεσμα οφέλη.
Εταιρείες για τις οποίες το Black Friday θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική επιλογή για να την εισάγουν στις ετήσιες εκστρατείες μάρκετινγκ:
Γι’ αυτού του είδους τις εταιρείες, το Black Friday μπορεί να αποτελέσει μια ευκαιρία για να αυξήσουν τον ετήσιο όγκο πωλήσεων, να αποκτήσουν νέους πελάτες και να συμμετάσχουν στο πνεύμα των αγορών της εορταστικής περιόδου, υπό την προϋπόθεση ότι διαχειρίζονται το γεγονός με στρατηγικές εκπτώσεις κι έχοντας την εμπειρία των πελατών στο προσκήνιο.
Καθώς οι συνέπειες της Black Friday για τις μικρές επιχειρήσεις γίνονται όλο και πιο ξεκάθαρες, πολλές από αυτές αντιδρούν, υποστηρίζοντας την εστίαση σε βιώσιμες πρακτικές που υποστηρίζουν τις οικονομικές και περιβαλλοντικές αξίες, ενώ παράλληλα καλλιεργούν το κοινοτικό ήθος που ενσαρκώνουν οι τοπικές επιχειρήσεις. Αυτή η νέα τάση αντανακλά την αυξανόμενη συνειδητοποίηση της ανάγκης να εξισορροπήσουν τα βραχυπρόθεσμα κέρδη με το μακροπρόθεσμο όραμα για τις μάρκες τους και τις κοινότητες που εξυπηρετούν.
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ