Ότι περιλαμβάνει η Δωρεάν εγγραφή +ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΠΗΓΗ: Ανακοινώσεις
Κοινή συνέντευξη Τύπου παραχώρησε σήμερα, στο Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, η Υπουργός κ. Αθηνά Μιχαηλίδου και η Πρόεδρος του Συμβουλίου «Φωνή» κ. Αναστασία Παπαδοπούλου για το θέμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των μαθητών/τριών.
Όσον αφορά στη διδασκαλία της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία επισημαίνονται τα ακόλουθα:
ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ
[ΜΑΘΗΜΑ: ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ]
ΠΡΟΔΗΜΟΤΙΚΗ
«Κανόνας των εσωρούχων»: Το σώμα σου σού ανήκει /Τα καλά και τα κακά αγγίγματα /Τα καλά και κακά μυστικά /Η πρόληψη και η προστασία των παιδιών είναι ευθύνη των ενηλίκων /Καταγγελία και αποκάλυψη στοιχείων /Γνωστοί και άγνωστοι δράστες/Βοήθεια-Δίκτυο ασφάλειας με άτομα που εμπιστευόμαστε / Γνωρίζω, φροντίζω και προστατεύω τον εαυτό μου-Προσωπική υγεία και ασφάλεια/Η δύναμη της φιλίας/Οικογένεια (σχέσεις, ρόλοι, στερεότυπα ρόλων)/Ανθρώπινα Δικαιώματα και Υποχρεώσεις-Δικαιώματα και υποχρεώσεις των παιδιών/Τα συναισθήματα (αναγνώριση, έκφραση, ενσυναίσθηση, έλεγχος)/Ίδιοι και διαφορετικοί/ Συνεργασία.
Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αναπαραγωγικά και ιδιωτικά μέρη του σώματος, καλά και κακά μυστικά, καλά και κακά αγγίγματα, δίκτυο ασφάλειας, καταγγελία, κανόνας του εσωρούχου, ευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης, φιλία, υγιείς σχέσεις, προσωπική υγιεινή/φροντίδα σώματος, ταυτότητα (συνήθειες, φύλο κτλ.), συναισθήματα (αναγνώριση, έκφραση, αιτίες), φιλία, σεβασμός
Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αγάπη, υπευθυνότητα, ριψοκίνδυνες συμπεριφορές, κανόνας εσωρούχου, οικογένεια, έμφυλα στερεότυπα, ασφάλεια στο σπίτι και στο σχολείο, γραμμές καταγγελιών, ομοιότητες και διαφορές ατόμων, οφέλη διαφορετικότητας
Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Στάδια ανάπτυξης του ατόμου, τεχνικές διαχείρισης δύσκολων συναισθημάτων, οικογενειακή ζωή, προστασία από κάθε είδους κακοποίηση, επικοινωνία, αποδόμηση στερεότυπων των φύλων, ισότητα φύλων
Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ενσυναίσθηση, υπεύθυνες ανεύθυνες συμπεριφορές, υγεία , εικόνα του σώματος, αθλητισμός και φύλο, κίνδυνοι διαδικτύου, γραμμές βοήθειας, εκφοβισμός, νομοθεσία προστασίας από την σεξουαλική κακοποίηση, Επίτροπος Δικαιωμάτων του Παιδιού, ρόλος του κράτους στη διασφάλιση των δικαιωμάτων του παιδιού
Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εφηβεία, εικόνα εαυτού, ψηφιακός εκφοβισμός, ψεύτικο προφίλ, ψηφιακή ταυτότητα (εικόνα εαυτού στα ψηφιακά μέσα), υγιής συνύπαρξη, στερεότυπα, κουλτούρα κατά του ρατσισμού/ρατσιστικός λόγος, ορθή διαδικτυακή συμπεριφορά, επίλυση συγκρούσεων, υγιείς τρόποι επικοινωνίας
Στ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κάπνισμα/αλκοόλ, πληροφόρηση/παραπληροφόρηση, έκθεση σε παράνομο περιεχόμενο, προσωπικά δεδομένα, phishing, sexting, grooming, φλερτ, ονείρωξη, αυνανισμός, έμμηνος ρύση, αλλαγές (σωματικές, συναισθηματικές, κοινωνικές) καθώς μεγαλώνουν/εφηβεία, εσφαλμένες αντιλήψεις/αποδόμηση μύθων και αντιλήψεων γύρω από τις αλλαγές στην εφηβεία, μορφές βίας/τρόποι προστασίας, φιλία
ΜΕΣΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΕΚ
Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Υγεία: έννοια της υγείας, παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία και τον τρόπο ζωής των ατόμων και τρόπος αλληλεπίδρασης τους, Ο εαυτός: σημασία της ολιστικής ανάπτυξης του εαυτού, παράγοντες προστασίας και παράγοντες κινδύνου ανάπτυξης του εαυτού, τρόποι βελτίωσης για κάθε διάσταση του εαυτού, Εφηβεία: αλλαγές στην εφηβεία, τρόποι διαχείρισης των αλλαγών, άμυνες και πρακτικές προστασίας, χαρακτηριστικά των υγιών σχέσεων στο πλαίσιο της οικογένειας, της φιλίας και των σχέσεων, υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Προσωπική ανάπτυξη: παράγοντες που επηρεάζουν τη θετική ανάπτυξη των διαστάσεων του εαυτού τους (ΜΜΕ, φιλία, οικογένεια κ.λπ.), Σεξουαλικά και Αναπαραγωγικά δικαιώματα: κοινωνικά στερεότυπα και αποδοχή της διαφορετικότητας, Μορφές Βίας: (σεξουαλική, σωματική, ψυχολογική, συναισθηματική, οικονομική) - Υφιστάμενη Νομοθεσία, Εκφοβισμός, Μηδενική ανοχή στη βία και στον εκφοβισμό
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Χαρακτηριστικά εφηβείας: χαρακτηριστικά σεξουαλικής ωρίμανσης, συμπεριφορές που προάγουν τη σεξουαλική υγεία των εφήβων, παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία των εφήβων, Υγιείς Σχέσεις, Αναπαραγωγικά και σεξουαλικά δικαιώματα – Ανθρώπινα Δικαιώματα, Σεξουαλική συμπεριφορά
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ / Α’ ΤΕΕΚ
Ο Εαυτός και η Διαμόρφωση Ταυτότητας στην Εφηβεία: παράγοντες προστασίας και παράγοντες κινδύνου που επηρεάζουν την ανάπτυξη των διαστάσεων του εαυτού, Υγιείς Σχέσεις, Σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία και δικαιώματα, Δικαιώματα και Σεξουαλικότητα, Σωματική Υγεία (ΣΜΝ, αντισύλληψη)
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ / Β’ ΤΕΕΚ
Προσωπική ανάπτυξη: παράγοντες που επηρεάζουν τη θετική ανάπτυξη των διαστάσεων του εαυτού τους (ΜΜΕ, φιλία, οικογένεια κ.λπ.),Σεξουαλικά και Αναπαραγωγικά δικαιώματα: χωρίς προκατάληψη σε επίπεδο εθνικότητας, αναπηρίας, σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου, Μορφές Βίας: (σεξουαλική, σωματική, ψυχολογική, συναισθηματική, οικονομική) - Υφιστάμενη Νομοθεσία, Εκφοβισμός, Μηδενική ανοχή στη βία και στον εκφοβισμό
Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ / Γ’ ΤΕΕΚ
Υγιείς ρομαντικές/σεξουαλικές σχέσεις: δεξιότητες επικοινωνίας, καλού ακροατή, διαπραγμάτευσης, επίλυσης συγκρούσεων, αυτοελέγχου και αυτοσεβασμού, Δημιουργία οικογένειας, Δικαιώματα και Τρόποι προστασίας ευάλωτων ομάδων – Ηθικά Διλήμματα, Οικογενειακός Προγραμματισμός – Οικογενειακή Αγωγή
(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ